sobota 21. listopadu 2015

Yankee Candle.Christmas Eve

  Christmas Eve je jednou z nejoblíbenějších vánočních vůní v Americe. Já cítím něco mezi gumovými cukrátky a kandovaným ovocem. Není nijak moc sladká, jen sladší. Christmas Eve je zajímavá vůně, ale bůhví jak moc mě neoslovila (v Čechách je cukroví a v americe cukrátka), takže ji znovu mít nepotřebuji, ale jsem samozřejmě ráda, že jsem ji zkusila, už dlouho mě hlodalo, co na ní vidí. Christmas Eve jsem měla ve verzi votivní svíčky a moc oceňuji ten překrásný štítek.

intenzita: střední
řada: festive
barva: červená

6 komentářů:

  1. Vosky YC mám ráda, tento konkrétní jsem ale nezkoušela. Na Vánoce se mi nejvíc líbí sugared apple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Sugared Apple je moc hezká vůně, dokonce jsem ji kupovala loni babičce.

      Vymazat
  2. tak tu by som hned skusila:)
    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásný štítek a i vůni mám ráda :)

    OdpovědětVymazat

Přeji krásný den... =)