úterý 19. ledna 2016

Yankee Candle.Spiced Orange

  Spiced Orange je vůně pomeranče s trochou hřebíčku. Tuhle vůni jsem měla ve formě votivní svíčky, kterou jsem dostala k Vánocům (edt. a k dalším střední HW, očividně nejoblíbenější vůně mé mamky), tenhle výběr mě dost překvapil, protože mám moc ráda citrusové vůně, ale ty od YC jsou pro mě většinou "záchodové"´jak se říká. Ale Spiced Orange je spíš jako džus, neumělá.Tahle vůně se mi moc líbí, minimálně další votivní svíčku si ještě pořídím.

intenzita: vyšší
barva: oranžová
řada: food&spice
info o alergenech: geraniol, citral, geranyl acetate, beta-pinene, limonene, terpene hydrocarbons, coumarin, eugenol


2 komentáře:

  1. Vůni pomerančů samu o sobě moc nemusím, ale spiced orange on Yankee naprosto miluju! Hlavně o Vánocích jsem vosk pápila často. Je to úžasná vůně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní přímo zamilovala, taky nemám ráda umělou vůni pomerančů, ale pomeranče jako takové ano, a moc.

      Vymazat

Přeji krásný den... =)