sobota 19. března 2016

Yankee Candle.Harvest

  Harvest voní po sladké kukuřici a jeho intenzita je tak střední. Tuhle vůni jsem si zamilovala. To je přesně to, co jsem čekala od Candy Corn na Helloween, ale nedostala. Jediné, co je na téhle vůni špatně je, že se v České republice neprodává, ale uvidíte-li ji někde skupte ji. Harvest jsem měla ve vonném vosku a asi není překvapení, že pokud ji ještě někde najdu určitě ji koupím znovu, alespoň v tom vosku, ale velké svíčky bych také nelitovala.

intenzita: střední
řada: food&spice
barva: žlutá

4 komentáře:

  1. Mám moc ráda sladký popkorn, voní podobně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že jo, taky mám ráda sladký popkorn :)

      Vymazat
  2. Nádherná vůně,cítím v ní i koření. Rozhodně sháním ještě další HW do zásoby 😀

    OdpovědětVymazat

Přeji krásný den... =)