sobota 9. prosince 2017

Yankee Candle . Peppermint Bark

  Peppermint Bark je sladká vůně cukrátek, hlavně čokolády, bonbónů a peppermintu. Měla jsem vonný vosk a tahle vůně mi moc sedla, rozhodně ani HW bych se nebránila, podle mě je třeba mnohem hezčí než známější, podobná Candy Cane Line.

intenzita: střední
řada: food&spice
kolekce: zima 2012
barva: bílá

6 komentářů:

  1. Ahoj, na tvůj blog jsem dnes narazila a strašně se mi líbí, na YC ujíždím. Chtěla jsem se zeptat - ty by jsi to mohla vědět :D Ty nové etikety co má YC už budou nastálo? Vůbec se mi to nelíbí a odrazuje mě to od dalších koupí:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jedna otázka - kde kupuješ všechny ty vosky? Projížděla jsem tvůj blog a píšeš, že jsi měla vosky od vůní, které taky sháním, ale za boha je nikde nemůžu sehnat :D

      Vymazat
    2. Ahoj, jsem hrozně ráda, že se blog líbí, moc mě to těší. :) Ty nové etikety jsou stálé pro americký trh, pro evropský naštěstí zatím zůstávají ty hezké plné etikety-snad se i v Americe vrátí k těm starým, ty nové se nelíbí skoro nikomu. :( Nedostupné vůně sháním po různých bazárcích se svíčkami na internetu, ať už bazary weby nebo bazary na FB. :)

      Vymazat
    3. Moc ti děkuju za odpověď, taky doufám, že se vzpamatují a vrátí se k těm starým etiketám :D Jinak taky se snažím shánět po různých fb bazarech a ne vždy se zadaří:)

      Vymazat
    4. To mě na tom baví, to shánění :D

      Vymazat
  2. Tohle mě neláká, nechápu, proč lidi do čokolády cpou peprmint.

    OdpovědětVymazat

Přeji krásný den... =)