čtvrtek 8. února 2018

Yankee Candle . Home Classics . Violet Ice

  Violet Ice je cítit jako levný parafín. Tuhle vůni jsem měla ve formě vonného vosku a jsem velmi ráda, že si už nepamatuji, kolik jsem za ní dala. Po téhle vůni jsem dlouho toužila a doufala jsem ve fialkovou vůni, ale tohle je jeden z největších propadáků YC, krom toho, že Violet Ice páchne po levném parafínu, tak se mi ještě přichytila k mističce aroma lampy a nešla vyndat, klasickým mrazícím způsobem, musela jsem jí trochu opět roztopit a mistička byla následně zvláštně znečištěná. Rozhodně hrozný kousek!

intenzita: střední
barva: světle růžová

1 komentář:

  1. Stále hledám vosk, svíci, která by opravdu voněla po fialkách. Zatím stále bezúspěšně. Zklamaly mě i fialkové vosky od holek, co je vyrábějí samy...

    OdpovědětVymazat

Přeji krásný den... =)